مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:452024-01-05سياسي

توصیه امام جمعه گچساران به نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده


امام جمعه گچساران توصیه ای به نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده در این شهرستان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: طبق روایتی از امام علی علیه السلام اهل تقوا در اعتقادات خود بسیار راسخ هستند و به دستورات خداوند عمل می کنند و آن قدر ایمان قوی دارند که متاثر از مسائل ضد ارزشی، ضد اخلاقی و هجمه ها نمی شوند و در امتحانات الهی نمی لرزند و در مواجهه با شبهات نیز هوشمندانه عمل می کنند.

وی افزود: انسان متقی در راه خدا جهاد می کند و از مال و جانش آبرو می گذارد، لحظه لحظه زندگی شان همواره در مجاهدت راه خداوند است و از سرزنش هیچ ملامت گری احساس ترس نمی کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: آنها آن قدر بزرگ هستند که برای دیگران هم قوت قلب و تکیه گاه هستند و دیگران را به راه حق دعوت می کنند که نمونه این افراد نیز شهدا هستند.

وی اظهار کرد: شنبه 16دی ماه به جهت حماسه عظیم دانشجویان بسیجی و شهادت شهید حسین علم الهدی و همرزمانش به عنوان روز شهدای دانشجو نامگذاری شده است که این روز را گرامی می داریم، شهدای عزیزی که تا آخرین نفس مقابل دشمن ایستادند و مصداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه امام جمعه گچساران به نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده

توصیه امام جمعه گچساران به نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده