مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:302023-12-26سياسي

چرا خوزستان نگین سرخ ایران است؟


خوزستان یکی از پهنه های جغرافیایی کشورمان است که تاریخ بیکرانی از ایثار و حماسه به عنوان میراثی ناملموس در جای جای آن مشاهده می شود و تمام مردم ایران در این خاستان «خون شریک» یکدیگر هستند.

- خوزستان یکی از پهنه های جغرافیایی کشورمان است که تاریخ بیکرانی از ایثار و حماسه به عنوان میراثی ناملموس در جای جای آن مشاهده می شود و تمام مردم ایران در این خاستان خون شریک یکدیگر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دوم دی ماه جاری در جمع مردم کرمان و خوزستان فرمودند:از یک جهت دیگر هم خوزستان یک استان ممتاز است و آن، این است که خون شهیدان همه استان های کشور بر روی خاک خوزستان ریخته شده، این یعنی چه؟ یعنی خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه ملت ایران است از همه نقاط کشور جوانها، پیش قراولان، فداکاران آمدند در آنجا با ایمانشان، با انگیزه شان در آنجا جنگیدند و جان خودشان را در راه اسلام و ایران و جمهوری اسلامی فدا کردند، خوزستان شد نماد همبستگی ملت ایران.

رهبر انقلاب افزودند: ما هرچه که در طول تاریخ از قهرمانی های ملت ایران شنیده بودیم؛ از فداکاری ها، از گذشت ها، از ایستادگی ها به چشم خودمان در خوزستان در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خوزستان نگین سرخ ایران است؟

چرا خوزستان نگین سرخ ایران است؟