مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:502024-01-02اقتصادي

30 میلیارد تومان برای جاده دسترسی مسکن نهضت ملی در سرکان اختصاص یافت


30 میلیارد تومان برای جاده دسترسی مسکن نهضت ملی در سرکان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در شورای تامین مسکن که در محل پروژه 11 هزار واحدی کوی پرواز همدان برگزار شد اظهار کرد: اقدامات خوبی در این پروژه انجام شده اما باید عالی شود که تحقق آن در گرو تزریق مالی است و باید از سوی بانک ها و منابع دیگر تامین شود.

وی با اشاره به اینکه اسناد باید صادر و در رهن بانک ها برود افزود: سایر پروژه ها نیز به تسریع نیاز دارند، مصوبات لازم هم باید در شورای شهر به تصویب برسد و مشکلی برای صدور پروانه نداشته باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه پروژه های تجاری را با پیمانکاران تهاتر کنید تا مدارس و مساجد نیز احداث شود تصریح کرد: این اقدام برای پیمانکار انگیزه بیشتری ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: 30 میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده دسترسی نهضت مسکن ملی سرکان از تویسرکان مصوب شده و مورد موافقت دولت قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد همچنین از کاهش 150 میلیون تومانی سهم مردم کبودراهنگ برای مسکن خبر داد و افزود: دولت تقبل کرده که این مبلغ را پرداخت کند.

  وی با اشاره به اینکه زمین نهضت مسکن ملی در همه شهرهای استان تامین شده است تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر فامنین نیز هر چه زودتر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد تومان برای جاده دسترسی مسکن نهضت ملی در سرکان اختصاص یافت

30 میلیارد تومان برای جاده دسترسی مسکن نهضت ملی در سرکان اختصاص یافت