مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی یک کتابخانه روستایی بعد از 12 سال


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: پروژه ساخت کتابخانه سراب قامیش سنندج که از سال 90 کلنگ زنی شده است 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، معصومه حسنی خونسار پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه ساخت کتابخانه عمومی روستای سراب قامیش اظهار کرد: کلنگ احداث کتابخانه عمومی روستای سراب قامیش از سال 1390 زده شده و مجری اجرای طرح اداره کل راه و شهرسازی است.

وی بیان کرد: این پروژه دارای 840 مترمربع مساحت و 320 مترمربع زیربنا است که با تکیمل و تجهیز آن، بخشی از نیازهای فرهنگی روستای سراب قامیش به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی مرتفع می شود.

حسنی خونسار با اشاره به فعالیت 16 باب کتابخانه عمومی روستایی در استان کردستان، تصریح کرد: از این تعداد بیشترین تعداد در شهرستان های سنندج و کامیاران قراردارد.

  سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان با بیان اینکه کردستان یک استان فرهنگی است و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز در سفر تاریخی خود بر فرهنگی بودن این استان تاکید داشتند، عنوان کرد: از این رو توسعه شاخص های کتابخوانی به عنوان بخش مهمی از فرهنگ باید مورد توجه جدی متولیان امر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی یک کتابخانه روستایی بعد از 12 سال

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی یک کتابخانه روستایی بعد از 12 سال