مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:202024-01-07سياسي

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از مردم


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از استقبال بی نظیر مردم در استقبال از رییس جمهور اسلامی ایران تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی از سنگ تمام زنجانی ها در استقبال از رییس جمهور مردمی و کاروان دولت تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام آمده است: 16 دی ماه شاهد دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان میزبان مهربان بودیم که با حضور گرم و صمیمی مردم خطه غواصان دریادل در استقبال از آیت الله رییسی برگ زرین دیگری بر افتخارات این خطه افزوده شد.

در این پیام مشترک آمده است: سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به این دیار مصوبات و اعتبارات خوبی را برای اجرای طرح های بزرگ و کلان پروژه های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی به دنبال دارد که قطعا با اجرای آنها رونق اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه و عمران شهری و روستایی برای این استان به بار می آید.

اینجانبان وظیفه خود می دانیم از رییس جمهور مردمی و انقلابی که در این روزهای حساس که حادثه تروریستی کرمان موجب شهادت و مصدومیت هموطنان عزیزمان شد به وعده خود برای حضور در استان زنجان جامعه عمل پوشانید و موجب خوشحالی و مسرت بیش از پیش مردم پایتخت شور و شعور حسینی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از مردم

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از مردم