مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:202024-01-15سياسي

یادواره شهدای غریب اسارت برگزار می شود


دبیرکل کنگره ملی شهدای غریب اسارت، از شناسایی 1454 شهید غریب اسارت خبر داد و متذکر شد: از این تعداد فقط اطلاعات 756 شهید را داریم.

- ایسنا/گیلان دبیرکل کنگره ملی شهدای غریب اسارت، از شناسایی 1454 شهید غریب اسارت خبر داد و متذکر شد: از این تعداد فقط اطلاعات 756 شهید را داریم.

محمدجواد زمردیان امروز، 25 دی ماه در نشست استانی ستاد کنگره شهدای غریب اسارت استان گیلان، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای غریب اسارت در سال آینده و تشکیل ستادهای استانی این کنگره، اظهار کرد: تاکنون 53 کنگره شهدا در کشور برگزار شده و رهبر انقلاب برای این کنگره ها پیام ارسال کردند.

وی با بیان اینکه 20 کمیته ذیل ستاد کنگره ملی شهدای غریب اسارت تشکیل شده است، افزود: به دنبال تشکیل موسسه پیام آزادگان به همت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد، یک بانک اطلاعاتی از مشخصات و آثار و خاطرات و.

آزادگان عزیز ایجاد شد.

دبیرکل کنگره ملی شهدای غریب اسارت، از شناسایی 1454 شهید غریب اسارت خبر داد و متذکر شد: از این تعداد فقط اطلاعات 756 شهید را داریم که 38 شهید متعلق به گیلان است.

زمردیان با بیان اینکه گیلان هفتمین استان از حیث فراوانی شهدای غریب اسارت است، خاطرنشان کرد: از 124 شهید هیچگونه اطلاعاتی نداریم و همچنین 58 شهید آزاده گمنام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای غریب اسارت برگزار می شود

یادواره شهدای غریب اسارت برگزار می شود