مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:002024-01-01ورزشي

پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایران در ریاض


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  رسانه رسمی باشگاه استقلال ظهر امروز با انتشار تصویری، از دیدار میان سفیر عربستان در تهران و علی خطیر، - پیش از ظهر امروز جناب آقای عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به منظور دیدار و گفتگو با علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، وارد کمپ زنده یاد ناصرحجازی شدند.

  پس از ورود سفیر عربستان و هیئت همراه به سالن کنفرانس کمپ، مدیرعامل استقلال ضمن خوش آمدگویی به سفیر عربستان و هیئت همراه، با اشاره به قدمت و قدرت فوتبال ایران و عربستان در آسیا و سابقه قهرمانی های استقلال و الهلال در آسیا، گفت: از زمان ورود جناب سفیر به تهران، اتفاقات خوبی بین دو کشور ایران و عربستان افتاده و دل ها به هم نزدیک شده است.

  عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان هم ضمن تشکر از علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که به عنوان سفیر عربستان در ایران هستم و از میزبانی باشگاه بزرگ استقلال تشکر می کنم.

باشگاه استقلال را به خوبی می شناسم و می دانم که دو بار قهرمان آسیا شده و همواره حریف قدرتمندی برای باشگاه های عربستانی و به خصوص باشگاه الهلال عربستان بوده و دیدار های این دو تیم همیشه جذاب از کار درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایران در ریاض

پیشنهاد برگزاری سوپرجام ایران در ریاض