مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:002024-01-04سياسي

رییس مرکز اسلامی مسکو: ادبیات و فرهنگ مقاومت پس از طوفان الاقصی جهانی شده است


رییس مرکز اسلامی مسکو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بزرگ ترین و مهم ترین عامل ناامنی و خشونت و تروریسم در منطقه و جهان اسلام است گفت: امروز ادبیات و فرهنگ مقاومت نه فقط میان امت اسلامی بلکه در سراسر جهان با افکارهای متفاوت مردم دنیا رواج یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین همایش بین المللی پیام طوفان الاقصی و اُفول نظام سلطه با هدف تبیین و روشنگری رویکرد های جبهه مقاومت و بررسی ابعاد عملیات طوفان الاقصی در غزه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد.

این همایش همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دو زبان فارسی و عربی و بصورت حضوری و برخط(آنلاین) با حضور شخصیت های ملی و بین المللی در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد واحد اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صابر اکبری جدی، نماینده ولی فقیه در روسیه و رییس مرکز اسلامی مسکو در این همایش با اشاره به روحیه مبارزه با ستمگران و حمایت از مظلومان در انقلاب اسلامی ایران  افزود: امروز ادبیات و فرهنگ مقاومت نه تنها در بین امت اسلامی بلکه در میان دیگر جوامع هم طرفداران بسیار جدی پیدا کرده است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی پیام خود را در عرصه های مختلف برجا گذاشت که یکی از آنها بازگشت به دین و توجه به معنویت در عصر ستیز و مبارزه با دین، دینداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز اسلامی مسکو: ادبیات و فرهنگ مقاومت پس از طوفان الاقصی جهانی شده است

رییس مرکز اسلامی مسکو: ادبیات و فرهنگ مقاومت پس از طوفان الاقصی جهانی شده است