مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:352023-12-30سياسي

تکلیف اصلی در جهاد تبیین بر عهده معلمان است


مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمین و مربیان پرورشی علاوه بر وظیفه تعلیم و تربیت نسل آینده، نقش و تکلیف اصلی را در جهاد تبیین بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در همایش جهاد تبیین ویژه معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس که به مناسبت هفته بصیرت و مقاومت در کانون فرهنگی تربیتی ملائک شهرستان های استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله بزرگ 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت عزیز دل مردم ایران سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و در ایام شهادت سردار سید رضی موسوی قرار داریم که یاد و نام این شهدا عزیز و همه شهیدان و امام شهدا را گرامی می داریم.

وی گفت: بازخوانی آنچه که در سال 88 بر این کشور تحمیل شد و بساط یک فتنه بزرگ را رقم زد، علاوه بر اینکه موجب آگاهی، بصیرت افزایی و شناخت مسیر حق و باطل می شود، زمینه شناخت فتنه های دیگر را برای ما تسهیل می کند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به آیه دوم سوره مبارکه عنکبوت گفت: در قرآن از فتنه به عنوان نوعی آزمایش و امتحان نامبرده شده است؛ امتحان ملازم با وجود انسان است و هیچ انسانی بدون امتحان در این عالم زندگی نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف اصلی در جهاد تبیین بر عهده معلمان است

تکلیف اصلی در جهاد تبیین بر عهده معلمان است