مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:002023-12-27اقتصادي

تمام عواید حاصل از استخر قوچان در راستای اهداف و توسعه ورزش هزینه می شود


رییس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: مدیریت تنها استخر عمومی این شهرستان توسط هیئت شنا انجام شده و در اختیار هیچ شخصی حقیقی نیست و تمام عواید و درآمدهای حاصل از آن هم برای اهداف و توسعه ورزش هزینه می شود.

- حسن باقری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به برخی گلایه ها از مشکلات موجود در استخر عمومی این شهرستان، اظهار کرد: این استخر حدود چهار سال تعطیل بوده و وجود سیلیس در کف استخر تا یک ماه از شروع کار طبیعی است اما نظافت استخر توسط یک شرکت خصوصی انجام شده و شبکه بهداشت و درمان هم مرتب نمونه گیری و کنترل آب را انجام می دهد.

وی بابیان اینکه در روزهای ابتدایی آغاز به کار این مجموعه ورزشی استقبال مردم از آن بیش ازاندازه بود که برای حفظ شادابی و نشاط میان مردم ساعت های پذیرش نوبت بندی شد، افزود: در حال حاضر شیفت ها آزاد بوده و در دو زمان مشخص استخر در اختیار خانم ها و آقایان قرار می گیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان قوچان یادآور شد: در ابتدای فعالیت استخر برای رفاه مردم یک دستگاه کارت خوان شخصی متعلق به پیمانکار تعمیر و بازسازی این استخر در محل تعبیه شده بود که هم اکنون این کارت خوان شخصی از محل جمع آوری شده و یک کارت خوان با نام مجموعه تفریحی و ورزشی مهر قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام عواید حاصل از استخر قوچان در راستای اهداف و توسعه ورزش هزینه می شود

تمام عواید حاصل از استخر قوچان در راستای اهداف و توسعه ورزش هزینه می شود