مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:002024-01-07اجتماعي

میزان برداشت آب از منابع زیرزمینی نگران کننده است


مدیردفتر توسعه پایدار و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان قم میزان برداشت آب از منابع زیرزمینی را در کشور نگران کننده دانست و بر ضرورت مدیریت مصرف و استفاده صحیح از آب در تمام مصارف تاکید کرد.

- ایسنا/قم مدیردفتر توسعه پایدار و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان قم میزان برداشت آب از منابع زیرزمینی را در کشور نگران کننده دانست و بر ضرورت مدیریت مصرف و استفاده صحیح از آب در تمام مصارف تاکید کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، کارگاه حکمرانی آب با موضوع بررسی وضعیت آبی با حضور دبیران مطالعات اجتماعی، جغرافیا، انسان و محیط زیست و معاونین آموزشی متوسطه اول و دوم مدارس قم در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

مدیر دفتر توسعه پایدار و مدیریت مصرف آبفای قم در این کارگاه با اشاره به محدودیت و آسیب پذیر بودن منابع آب شیرین به عنوان ماده حیاتی گفت: مدیریت پایدارمنابع آب، باید متکی به روش های جامع و با درنظر گرفتن ابعاد توسعه اجتماعی، اقتصادی و حفاظت از اکوسیستم های طبیعی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه و مدیریت آب باید براساس روش های مشارکت عمومی قرارگیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی زیادی از آب در خانه مصرف می شود به همین سبب زنان نقش مهمی درتأمین، مدیریت و حفاظت ازآب بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان برداشت آب از منابع زیرزمینی نگران کننده است

میزان برداشت آب از منابع زیرزمینی نگران کننده است