مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:552024-01-13حوادث

روز شلوغ پلیس کرمانشاه؛ از ضبط 290 جلد گواهینامه تا توقیف 6 هزار خودرو


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از ضبط 290 جلد انواع گواهینامه در کرمانشاه در راستای اجرای مقررات مندرج در ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه، اظهار کرد: برابر قانون رسیدگی به تخلفات چنانچه متخلف برای بار اول 30 نمره منفی بگیرد علاوه بر جریمه 600 هزار ریالی، گواهینامه  وی به مدت 3 ماه ضبط می گردد .

وی افزود: این اتفاق برای بار دوم در صورت داشتن 25 نمره منفی علاوه بر جریمه 900 هزار ریالی، گواهینامه به مدت 6 ماه ضبط خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در نهایت برای بار سوم چنانچه راننده ای دارای 20 نمره منفی باشد گواهینامه وی ابطال و پس از گذشت یک سال با پرداخت جریمه یک میلیون و 500 هزار ریالی می تواند جهت اخذ گواهینامه جدید با طی دوره های آموزشی اقدام کند.

وی در پایان با بیان اینکه در زمان ضبط گواهینامه رانندگان دارای نمره منفی، شخص به منزله فاقد گواهینامه بوده و برابر مقررات با آن ها برخورد می شود، یادآور شد: رانندگان دارای نمرات منفی به شرح فوق موظف هستند گواهینامه خود را ظرف 20 روز به پلیس راهور تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شلوغ پلیس کرمانشاه؛ از ضبط 290 جلد گواهینامه تا توقیف 6 هزار خودرو

روز شلوغ پلیس کرمانشاه؛ از ضبط 290 جلد گواهینامه تا توقیف 6 هزار خودرو