مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:012024-01-16سياسي

تأکید وزیر علوم بر ارتقای اعضای هیأت علمی بر اساس بهره وری


وزیر علوم با تأکید بر ارتقای بهره وری در حوزه آموزش عالی، گفت: ارتقای اعضای هیأت علمی باید بر اساس نقش آنها در افزایش بهره وری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس بهره وری در علوم، تحقیقات و فناوری که صبح امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت ارتقای بهره وری در آموزش عالی گفت: بهره وری مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری و رییس جمهور است و از این رو وزارت علوم  در نظر دارد بهره وری را در آموزش عالی ارتقا دهد.

وی افزود: دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری ظرفیت بالایی در زمینه علم و فناوری دارند و می توانند در زمینه بهره وری گام های بزرگی بردارند به طوریکه وزارت علوم می تواند در این زمینه محور و مدار شود.

وزیر علوم با بیان اینکه رویکردهایی در وزارت علوم در زمینه بهره وری وجود دارد که سعی می کنیم نوع رویکردمان با توجه به بهره وری باشد، اظهار داشت: وزارت علوم قصد دارد قوانین، مقررات و برنامه ها به گونه ای عملیاتی شوند که به بهره وری توجه شود.

زلفی گل ادامه داد: فرهنگ سازی از طریق قوانین و مقررات ایجاد می شود، به همین دلیل، اگر قوانین به درستی تدوین شوند، فرهنگ سازی به درستی اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر علوم بر ارتقای اعضای هیأت علمی بر اساس بهره وری

تأکید وزیر علوم بر ارتقای اعضای هیأت علمی بر اساس بهره وری