مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:202023-12-31اقتصادي

چه کسانی می توانند زمین 500 متری در روستاهای نزدیک کرمانشاه بگیرند؟


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به تشریح شرایط واگذاری اراضی 300 تا 500 متری در روستاهای نزدیک شهرهای استان در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به تشریح شرایط واگذاری اراضی 300 تا 500 متری در روستاهای نزدیک شهرهای استان در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت.

رامین الماسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توجه دولت سیزدهم به توسعه روستاها گفت: در سالهای گذشته عمده توجه معطوف به شهرها بوده و کمتر به روستاها پرداخته شده، درحالیکه بهترین ظرفیت توسعه در روستاها نهفته است.

وی با بیان اینکه زندگی در روستاها سالم تر، ارزان تر و با آرامش بیشتری همراه است و افراد می توانند کار و شغل خود را هم در کنار محل سکونت خود داشته باشند، گفت: یکی از عواملی که موجب شده مردم علی رغم این شرایط مطلوب در روستا از زندگی در آن اجتناب کنند، فاصله گرفتن آنها از شهرها و عدم دسترسی به امکانات گسترده شهری است.

مانعی که تلاش شده در طرح نهضت ملی مسکن برای آن چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه برای رفع این مانع، طرح واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی در روستاهای نزدیک شهرها کلید خورده، گفت: در این طرح روستاهای اطراف شهرها که عملا چسبیده به شهرها هستند انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند زمین 500 متری در روستاهای نزدیک کرمانشاه بگیرند؟

چه کسانی می توانند زمین 500 متری در روستاهای نزدیک کرمانشاه بگیرند؟