مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:152024-01-06اجتماعي

هوای سمنان این هفته سرد می شود


بارش باران و برف و کولاک شدید در ارتفاعات و نواحی شمالی و کوهستانی این استان در هفته جاری دور از انتظار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل هواشناسی استان سمنان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به ناپایداری جوی، هشدار سطح نارنجی در استان سمنان صادر می شود که مربوط به روزهای شنبه و یکشنبه است.

ایرج مصطفوی، نوع مخاطره در قالب این هشدار سطح نارنجی را بارش باران و برف و کولاک با شدت بیشتر در ارتفاعات و نواحی شمالی و کوهستانی عنوان کرد و ادامه داد: مه آلودگی و کاهش دید به ویژه در محورهای شمالی استان دور از انتظار نیست.

وی به سرد شدن هوا طی روزهای شنبه و یکشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: کاهش محسوس دمای هوا بین چهار تا هشت درجه سانتی گراد در استان به همراه وزش باد شدید در غالب نقاط به ویژه در نواحی شمالی پیش بینی می شود.

مصطفوی عنوان کرد: منطقه اثر این سامانه ناپایدار جوی، ارتفاعات و مناطق شمالی استان سمنان است و اختلال در تردد محورها به ویژه در نواحی شمالی و گردنه ها به دلیل بارش برف کولاک، مه آلودگی و لغزندگی و یخبندان کاهش دید افقی به ویژه در محورهای شمالی استان پیش بینی می شود.

پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه در گردنه های برف گیر، مجهز بودن خودروها به وسایل زمستانی در مناطق سردسیر، کنترل و لایروبی شبکه آبراه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سمنان این هفته سرد می شود

هوای سمنان این هفته سرد می شود