مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:202024-01-17حوادث

بازداشت مالباخته ای که مرتکب قتل شد


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در به دلیل سرقت اموالش کارگر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: ابتدای آبان ماه امسال و درپی دریافت گزارشی مبنی بر فقدان مردی 45 ساله از اتباع یکی از کشورهای همسایه به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسی های اولیه نشان از این داشت که برادر فقدانی که پس از چند ماه بی خبری از برادرش از کشور همسایه به ایران آمده و گزارش گم شدن برادرش را به کارآگاهان اعلام کرده است.

وی با اشاره به اظهارات شاکی گفت: برادر فرد مفقود شده به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت که طی چند ماه گذشته برادرش به همراه برادرزاده اش برای کار به ایران آمده اما پس از گذشت مدتی دیگر از برادرش خبری نشده و او به تماس های تلفنی اش پاسخ نداده است.

در ادامه کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع سریعا با استفاده از روش های اطلاعاتی محل سکونت و تردد برادرزاده مرد فقدانی را شناسایی کرده و او را به اداره چهارم پلیس آگاهی دعوت کردند.

ولی پور گودرزی با اشاره به اظهارات برادرزاده فرد فقدانی گفت: این فرد در تحقیقات اولیه به کارآگاهان گفت که به همراه عمویش در تهران سرایدار یک خانه در شمال تهران بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مالباخته ای که مرتکب قتل شد

بازداشت مالباخته ای که مرتکب قتل شد