مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:002024-01-12اجتماعي

تمام راه های روستایی استان همدان بازگشایی شد


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به بارش برف سنگین در برخی از مناطق روستایی استان، از بازگشایی کامل این راه ها خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به بارش برف سنگین در برخی از مناطق روستایی استان، از بازگشایی کامل این راه ها خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: با همت و تلاش جهادی راهداران تمامی محورهای روستایی استان همدان تا قبل از ساعت 12 ظهر امروز -جمعه 22 دی- بازگشایی شده و تردد در این راه ها به صورت عادی در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، وی تصریح کرد: طبق استانداردهای سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور و سازمان حفاظت محیط زیست در محورهای روستایی به علت وجود زمین های کشاورزی عملیات نمک پاشی اجرا نمی شود و تنها برف روبی در این راه ها انجام می گیرد.

آهکی با بیان اینکه عوامل راهداری استان به هنگام آغاز بارش ها در گام اول نسبت به بازگشایی و پاک سازی محورهای اصلی اقدام می کنند، تصریح کرد: در این مواقع باز بودن راه های شریانی از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین علت اولویت بازگشایی و روان سازی تردد با محورهای اصلی است تا خللی در روند حمل و نقل به وجود نیاید.

وی با یادآوری اینکه بعد از بازگشایی محورهای اصلی، راه های روستایی در اولویت دوم قرار دارد، اظهار کرد: در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام راه های روستایی استان همدان بازگشایی شد

تمام راه های روستایی استان همدان بازگشایی شد