مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:202023-12-27اقتصادي

به اسناد دفترچه ای هیچ خدماتی ارائه نمی شود / تنها 50 درصد اراضی کشاورزی سند دارند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با بیان اینکه هم اکنون به اسناد دفترچه ای هیچ خدماتی ارائه نمی شود، از مردم خواست تا اسناد خود را به اسناد الکترونیکی و تک برگ تبدیل کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با بیان اینکه هم اکنون به اسناد دفترچه ای هیچ خدماتی ارائه نمی شود، از مردم خواست تا اسناد خود را به اسناد الکترونیکی و تک برگ تبدیل کنند.

غلامرضا کیانی امروز، 6 دی ماه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن روز دفاتر اسناد رسمی برگزار شد، با تاکید بر اینکه به اسناد دفترچه ای دیگر هیچ خدمتی ارائه نمی شود، گفت: اکنون تمام اسناد رسمی املاک باید تک برگ و الکترونیکی و در سامانه مربوطه ثبت شوند.

وی افزود: هم اکنون 300 هزار جلد سند دفترچه ای در استان فارس وجود دارد که باید به اسناد تک برگ تبدیل شود تا بتوان خدمات قضایی نظیر وثیقه گذاری بر روی آن ها انجام داد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از مردم خواست با مراجعه به ادارت ثبت اسناد و املاک اسناد خود را به تک برگ تبدیل کنند و سپس افزود: برای اسنادی که در بانک ها قرار دارند این کار با یک پروسه یک الی دو ساعته انجام خواهد شد.

کیانی با اشاره به آثار مثبت الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی، گفت: از سال 92 تمام خدمات دفاتر اسناد رسمی به صورت برخط و آنی ثبت می شود و شهروندان می توانند س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اسناد دفترچه ای هیچ خدماتی ارائه نمی شود / تنها 50 درصد اراضی کشاورزی سند دارند

به اسناد دفترچه ای هیچ خدماتی ارائه نمی شود / تنها 50 درصد اراضی کشاورزی سند دارند