مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 06:402024-01-07اقتصادي

8 هزار خانوار در آذربایجان غربی از نعمت آسفالت برخوردار شدند


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال رکورد آسفالت راه های روستایی استان با آسفالت 160 کیلومتر راه شکست.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال رکورد آسفالت راه های روستایی استان با آسفالت 160 کیلومتر راه شکست.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: امسال با همت همکاران بیش از 160 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 800 میلیون ریال آسفالت شد که نهضتی بزرگ در این عرصه به شمار می رود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز 153 کیلومتر معادل چندین سال قبل از آن در استان آسفالت شده بود که در سال جاری نیز رکورد سال گذشته شکسته شد.

دست نشان اعلام کرد: با آسفالت 160 کیلومتر از راه های روستایی در سال جاری علاوه بر اینکه رکورد سال گذشته شکسته شد، توانستیم جزو رتبه های برتر در کشور باشیم.

این مقام مسئول افزود: شهرستان های اشنویه و نقده از جمله شهر های سبز در این بخش هستند و در تلاشیم در آینده نزدیک جشن اتمام آسفالت ریزی راه های روستایی روستاهای بالای 20 خانوار را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با عملکرد امسال بیش از 8 هزار خانوار در استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند و تلاش برای آسفالت ریزی سایر جاده های روستایی نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار خانوار در آذربایجان غربی از نعمت آسفالت برخوردار شدند

8 هزار خانوار در آذربایجان غربی از نعمت آسفالت برخوردار شدند