مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:452024-01-20بين الملل

سوریه : جامعه جهانی برای توقف جنایات اسراییل فوری اقدام کند


وزارت خارجه سوریه با تاکید بر اینکه تجاوزهای وحشیانه رژیم اشغالگر اسراییل به محله ای در دمشق و نسل کشی در اراضی اشغالی فلسطین ماهیت جنایتکارانه آن را ثابت می کند از جامعه جهانی خواست تا برای توقف این جنایات و کشتارها فوری اقدام کند.

- وزارت خارجه سوریه با تاکید بر اینکه تجاوزهای وحشیانه رژیم اشغالگر اسراییل به محله ای در دمشق و نسل کشی در اراضی اشغالی فلسطین ماهیت جنایتکارانه آن را ثابت می کند از جامعه جهانی خواست تا برای توقف این جنایات و کشتارها فوری اقدام کند.

وزارت خارجه سوریه شنبه شب در بیانیه ای درباره حمله به منطقه المزه دمشق از جامعه جهانی خواست تا برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی فوری اقدام کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه با تاکید بر اینکه تجاوزهای وحشیانه رژیم اشغالگر اسراییل به محله ای در دمشق و نسل کشی در اراضی اشغالی فلسطین ماهیت جنایتکارانه آن را ثابت می کند از جامعه جهانی خواست تا برای توقف این جنایات و کشتارها فوری اقدام کند.

  در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: رژیم نژادپرست اسراییل در روز شنبه 20 ژانویه 2024 تهاجم وحشیانه ای را آغاز کرد و محله ای غیرنظامی در دمشق را هدف قرار داد که این اقدام غیرانسانی منجر به تخریب کامل یک ساختمان مسکونی، خسارت به ساختمان های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه : جامعه جهانی برای توقف جنایات اسراییل فوری اقدام کند

سوریه : جامعه جهانی برای توقف جنایات اسراییل فوری اقدام کند