مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:002024-01-15ورزشي

ایران میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته می شود


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از میزبانی ایران برای برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته برای دومین بار خبر داد و گفت: سعی داریم قبل از شرکت در پارالمپیک پاریس، - سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از میزبانی ایران برای برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته برای دومین بار خبر داد و گفت: سعی داریم قبل از شرکت در پارالمپیک پاریس، لیگ جهانی را با حضور 6 تیم برتر جهان برگزار کنیم.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته مردان به میزبانی ایران، اظهار کرد: با هماهنگی فدراسیون جانبازان و توانیابان و فدراسیون جهانی پاراوالیبال قرار است برای دومین بار میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته مردان باشیم.

اولین دوره این رقابت ها به میزبانی ایران در تبریز برگزار شد و در دومین دوره سعی داریم به منظور آماده سازی بهتر تیم ملی این رقابت ها را دو ماه قبل از پارالمپیک پاریس با حضور 6 تیم برتر جهان برگزار کنیم.

وی درباره مکان برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته مردان گفت: هنوز مکان برگزاری لیگ جهانی مشخص نیست، البته 2 یا 3 شهر برای برگزاری این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که باید شرایط آن ها را بررسی کنیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته می شود

ایران میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته می شود