مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:002023-12-25اقتصادي

نیاز مالی پروژه قطار سریع السیر تهران، قم، اصفهان 13 میلیارد یوان است


معاون اجرایی رییس جمهور عنوان کرد: یکی از موانع مهم اجرای این پروژه، جنبه اقتصادی آن است که نیاز به تامین مالی 13 میلیارد یوانی وجود دارد.

- ایسنا/قم معاون اجرایی رییس جمهور عنوان کرد: یکی از موانع مهم اجرای این پروژه، جنبه اقتصادی آن است که نیاز به تامین مالی 13 میلیارد یوانی وجود دارد.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور امروز، 4 دی ماه به قم سفر کرد و با حضور در کارگاه پروژه قطار سریع السیر، گفت: در اصفهان مسئله پروژه قطار سریع السیر وجود دارد که وقتی از این پروژه حرف زده می شود، در واقع از تکنولوژی حوزه ریلی صحبت می شود.

وی تاکید کرد: برخی می گویند که آیا این پروژه صرفه اقتصادی دارد؟ در جواب باید گفت حاکمیت همیشه نباید به بحث اقتصادی پروژه ها نگاه کند بلکه باید ببینید که چه خدمتی می تواند به مردم برساند، این پروژه از جنس خدمت رسانی به مردم است و صرفا نباید به جنبه اقتصادی آن توجه داشت.

منصوری در ادامه با بیان مشکلات پیش رو این پروژه اظهار کرد: بحث اول این پروژه جنبه اقتصادی آن است که 13 میلیارد یوان نیاز مالی دارد که اگر این مشکل حل شود دیگر بهانه ای برای ادامه وجود نخواهد داشت و همچنین سقف فاینانس این پروژه را افزایش خواهد داد که هر دو مسئله در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مالی پروژه قطار سریع السیر تهران، قم، اصفهان 13 میلیارد یوان است

نیاز مالی پروژه قطار سریع السیر تهران، قم، اصفهان 13 میلیارد یوان است