مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:002023-12-31سياسي

پاداش 200 میلیارد ریالی در انتظار گزارشگران فساد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته مصوبه «حمایت از گزارشگران فساد» در شورای نگهبان تایید شد، مصوبه ای که کلیات آن 21 اسفند 1401 در مجلس شورای اسلامی تصویب و 27 فروردین به شورای نگهبان ارسال شده بود.

- با تایید طرح حمایت از گزارشگران فساد در شورای نگهبان، از این پس به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی برای گزارش فساد، به ترتیب تا سقف یکصد میلیارد ریال و دویست میلیارد ریال پاداش داده خواهد شد، دولت هم موظف شده تا ردیف مستقلی به منظور اجرای این قانون ایجاد کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته مصوبه حمایت از گزارشگران فساد در شورای نگهبان تایید شد، مصوبه ای که کلیات آن 21 اسفند 1401 در مجلس شورای اسلامی تصویب و 27 فروردین به شورای نگهبان ارسال شده بود.

تایید طرح حمایت از گزارشگران فساد در شورای نگهبان به این معناست که از این پس سوت زنی قانونی شده و افشاگران فساد مورد حمایت قرار می گیرند.

  بسیاری از نمایندگان مجلس، کارشناسان سیاسی و حقوقی معتقدند در کنار قوانین قابل توجه و خوبی که در مجلس یازدهم تصویب شده، طرح حمایت از گزارشگران فساد هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای این قانون فضا را برای فاسدان و رانت خواران ناامن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 200 میلیارد ریالی در انتظار گزارشگران فساد

پاداش 200 میلیارد ریالی در انتظار گزارشگران فساد