مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:362023-12-27اقتصادي

12 همت برای بیمه محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کاظم خاوازی در جریان سفر به استان همدان در جلسه تبیین الگوی کشت در سالن جهاد کشاورزی اظهار کرد: مناطق مختلف شهرستان بازدید و پیشنهادات استان مورد قبول واقع شد ، ضمن اینکه تلاش می شود در نخستین فرصت بودجه لازم برای انجام طرح ها اختصاص یابد.

  وی با بیان اینکه استان همدان الگوی کشت را آغاز کرده است افزود: الگوی کشت به این معناست که از ظرفیت های خاک یک اقلیم و ظرفیت های یک گیاه، شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور بهره برد تا حداکثر سود به کشاورز اختصاص یابد و کشاورزی را برای نسل های آینده برای حفظ منابع آبی و خاکی پایدار کرد.

  قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در الگوی کشت به دنبال استفاده از حداکثر ظرفیت تولید هستیم یادآور شد: الگوی کشت شامل بخش های بسیار فنی است و اگر امروز رونمایی شده حاصل پنجاه سال مطالعه و بررسی است به نحوی که انجام آن پیچیدگی های بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: محور اصلی اجرای الگوی کشت، کشاورزان هستند و اگر این محوریت به خوبی محقق نشود و همیاری آنها نباشد، به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

   خاوازی با اشاره به اینکه تصوری وجود دارد که این آب و خاک برای ماست در حالی که این گونه نیست تصریح کرد: این موارد امانت در اختیار ما هستند، ما در حال حاضر 140 میلیارد مترمکعب به طبیعت بدهک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 همت برای بیمه محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود

12 همت برای بیمه محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود