مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:252024-01-16دانش

وزیر علوم خواستار ارائه برنامه بهره وری رؤسای دانشگاه ها شد


وزیر علوم با بیان اینکه ما از همه روسای دانشگاه ها برنامه بهره وری می خواهیم، گفت: باید نیازهای خود را به عنوان طرح تعیین و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری را به مطالعه روی این طرح ها ترغیب کنیم.

- وزیر علوم با بیان اینکه ما از همه روسای دانشگاه ها برنامه بهره وری می خواهیم، گفت: باید نیازهای خود را به عنوان طرح تعیین و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری را به مطالعه روی این طرح ها ترغیب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی زلفی گل در اولین اجلاس بهره وری دانشگاه ها که امروز در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، با بیان اینکه آموزش عالی در راستای تحقق بهره وری وظیفه درون سازمان و برون سازمانی دارد، گفت: ظرفیت بالای علم، فناوری و نوآوری در دانشگاه ها به دلیل وجود استادان و دانشجویان است و رویکرد وزارت علوم در حوزه های مختلف هم با توجه به بهره وری آنهاست.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه ما از همه روسای دانشگاه ها برنامه بهره وری می خواهیم، افزود: بهره وری در برنامه های راهبردی دانشگاه ها مهم است.

بر این اساس باید در اجرا، طراحی، تدوین و تصویب مقررات و مباحث حقوقی و قانونی به بهره وری توجه کنیم.

به گفته وی، در برنامه ریزی باید توجه کنیم که بهره وری در امور اقتصادی شاخص های مشخصی دارد و با قوانین و مقررات خاص محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم خواستار ارائه برنامه بهره وری رؤسای دانشگاه ها شد

وزیر علوم خواستار ارائه برنامه بهره وری رؤسای دانشگاه ها شد