مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:552024-01-10سياسي

حمایت از طرح های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه از تمامی طرح های این حوزه حمایت کامل را انجام می دهیم، گفت: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزو سه اولویت اصلی و کلان در سیستان وبلوچستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در دیدار مدیرکل و نمایندگان وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به جهت ارزیابی تاسیسات گردشگری برای برگزاری جشنواره ملی چندرسانه ای به میزبانی سیستان وبلوچستان به استان سفر کرده اند اظهار داشت: خوشبختانه توسعه در این استان شدت گرفته و این مهم نیز ناشی از تاکید ویژه مقام معظم رهبری و عزم دولت در تحقق و تسریع آن است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری جشنواره ملی میراث فرهنگی به میزبانی این استان فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های موجود به مردم ایران و کشورهای همجوار است و این قابلیت در استان وجود دارد و ما نیز به طور کامل از این جشنواره استقبال و حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: مساله میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزو سه اولویت اصلی ما در سیستان وبلوچستان است و از تمامی طرح های این حوزه حمایت کامل را انجام می دهیم و معتقدیم که چهره معنوی، میراثی و آداب و سنن و هنر دستان صنعتگران این استان اگر با نگاه رسانه و فرهنگی معرفی شود بازخورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

حمایت از طرح های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی