مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:152024-01-01سياسي

یادواره سردارشهید حسین پورجعفری در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد


شامگاه 11 دی ماه، ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت سردارحاج حسین پورجعفری (عزیز سلیمانی) با حضور خانواده شهید، دانشجویان و تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

- یادواره سردارشهید "حسین پورجعفری" در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد ایسنا/کرمان شامگاه 11 دی ماه، ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت سردارحاج حسین پورجعفری (عزیز سلیمانی) با حضور خانواده شهید، دانشجویان و تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دکتر حسین اکبری فرد، رییس دانشگاه باهنر در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا امنیت ایران و اسلام را برای ما تامین کردند، خطاب به دانشجویان گفت: علم سلطان است و عزت و اقتدار را به دنبال دارد و این عزت توسط جوانان ما محقق می شود.

وی بیان کرد: امنیت کشورمان را وامدار شهدایی هستیم که رفتند و خانواده هایشان داغدار شدند تا دیگران بتوانند در امنیت و آسایش به سر ببرند.

اکبری فرد با اشاره به اینکه هر چه برای امنیت هزینه کنیم کم است، گفت: ما شهیدانی را نیز در راه جهاد علمی تقدیم کرده ایم و امیدواریم دانشجویان با تاسی به این الگوها برای ارتقای علمی کشور تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سردارشهید حسین پورجعفری در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد

یادواره سردارشهید حسین پورجعفری در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد