مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:552024-01-15اقتصادي

سازمان بورس می تواند بازارهای آتی بیت کوین را راه اندازی کند


مدیرعامل نوبیتکس با اشاره به اثرات مثبت پذیرش ETF بیت کوین و ورود سرمایه های جدید به این بازار، پیشنهاد داد که سازمان بورس بازارهای آتی بیت کوین را راه اندازی کند.

- امیرحسین راد با اشاره به اینکه معمولا بخش عمده خبرها در حوزه مالی، در قالب شایعه پیش از خبر اصلی مصرف می شوند و اثرشان را روی قیمت می گذارند، گفت: اگر به قیمت بیت کوین در یک سال اخیر دقت کنیم، می بینیم که قیمت از 16 هزار دلار تا 48 هزار دلار پیش رفت که یکی از پیشران های این افزایش قیمت مربوط به ETF بیت کوین بود.

 او افزود: بازار در کوتاه مدت واکنش خودش را نسبت به این خبر نشان داده است و الان تنها دلیلی که می تواند باعث شود بیت کوین از قیمت های فعلی بالا برود، اول هاوینگ است و دیگری هم اثر ورود پول جدید در قالب صندوق های ETF بازار بیت کوین.

این ورود سرمایه به صورت تدریجی خواهد بود و در یک بازه چند ساله احتمالا شاهد رشد قیمت بیت کوین به خاطر ورود سرمایه گذاران جدیدی خواهیم بود که تا الان به دلیل سنتی بودن یا به دلیل پیچیدگی های بلاکچین و دارایی های رمزارزی به این بازار ورود نکرده بودند.

 مدیرعامل نوبیتکس در برنامه زنده همراه سرمایه گذار در فردای اقتصاد، توضیح داد: اگر بخواهیم صندوق های ETF بیت کوین را با ETF طلا مقایسه کنیم، سال 2003 اولین صندوق های ETF طلا راه افتاد و در یک بازه 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بورس می تواند بازارهای آتی بیت کوین را راه اندازی کند

سازمان بورس می تواند بازارهای آتی بیت کوین را راه اندازی کند