مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:102024-01-10اجتماعي

تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان، از ماموریتهای 12گانه آموزش و پرورش


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بحث هویت ایرانی اسلامی در دانش آموزان یکی از 12 ماموریتی است که اجرای آن از سوی دولت بر عهده وزارت آموزش و پرورش گذاشته شده و بر همین اساس ایده پویش «من یک دانش آموزم» ارائه و اجرا می شود.

- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بحث هویت ایرانی اسلامی در دانش آموزان یکی از 12 ماموریتی است که اجرای آن از سوی دولت بر عهده وزارت آموزش و پرورش گذاشته شده و بر همین اساس ایده پویش من یک دانش آموزم ارائه و اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه نجفی پازکی در هشتمین جلسه تبیین و هماهنگی معاونت با استان ها در بستر فضای مجازی با تاکید بر ضرورت اولویت بندی در انجام امور، اظهارکرد: داشتن تعلق خاطر و دلبستگی نسبت به برنامه ها باعث می شود که افراد کار را با دلسوزی، دقت واهتمام بیشتری انجام دهند.

وی ضمن مروری بر اجرای طرح توانمندسازی معلمان، تصریح کرد: طرح همت یک جریان است که سال به سال قوی می شود و رویکردهای کلیشه ای گذشته را از بین می برد.

نجفی معلم را مهمترین رکن آموزش دانست که باید به دانش روز تجهیز شود، بیان کرد: باید جوانانی که وارد آموزش ابتدایی می شوند را با جریان علمی همراه کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم نظارت بر فرآیند اجرای برنامه ها در ارزیابی اثربخشی آن در کلاس های درس، اظهار کرد: مدل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان، از ماموریتهای 12گانه آموزش و پرورش

تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان، از ماموریتهای 12گانه آموزش و پرورش