مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:402024-01-11سياسي

از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود


رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: مسئولان روابط عمومی ها در واقع مسئولان طراحی عملیات رسانه ای هستند و در این حوزه باید به صورت هنرمندانه و هوشمندانه فعالیت کنند.

سپهر خلجی امرور، 21 دی ماه در جلسه شورای اداری استان فارس ضمن عرض تسلیت فاجعه تروریستی کرمان گفت: اقدام تروریستی دشمنان کوردل در کرمان نشان دهنده نهایت ضعف آن ها است و حتی از زائران شهید سلیمانی هم هراس دارند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اقدامات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: کاری که این رژیم در غزه انجام می دهد یک جنایت بین المللی است که منجر به شهادت بسیاری از زنان و کودکان بی گناه شده است.

خلجی افزود: رژیم صهیونسیتی برخلاف اظهاراتش نتوانسته است به اهدافش از جمله از بین بردن حماس برسد و در این زمینه شکست خورده است .

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: همه اعضای دولت در تمام سطوح باید نهایت تلاش خود را بکنند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود

از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود