مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:002024-01-20اقتصادي

جانبازان مشمول واردات خودرو بخوانند


دولت در لایحه بودجه سال 1402،  برای جانبازان با درصد معلولیت بالای 70 درصد، واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازان را در نظر گرفت و برای سایر مشمولان نیز اینگونه تصمیم گرفت که از محل تسهیلات قرض الحسنه، - برای خرید خودرو داخلی توسط وزارت صمت تخصیص صورت گیرد.

در پی سلسه پیگیری ها از روند واردات خودروی جانبازان، در نهایت به تازگی اطلاعیه ای منتشر شده که بر اساس آن چند نکته به اطلاع جانبازان متقاضی خودروهای وارداتی رسیده و رییس سازمان توسعه تجارت نیز از فراهم شدن امکان ثبت نام این دست از متقاضیان برای خودروهای وارد شده از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اوایل بهمن ماه، در سه نوبت (به دلیل کثرت جانبازان مشمول) خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت در لایحه بودجه سال 1402،  برای جانبازان با درصد معلولیت بالای 70 درصد، واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازان را در نظر گرفت و برای سایر مشمولان نیز اینگونه تصمیم گرفت که از محل تسهیلات قرض الحسنه، برای خرید خودرو داخلی توسط وزارت صمت تخصیص صورت گیرد.

  بر اساس لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی، مطابق بند (و) تبصره هفت لایحه بودجه سال 1402، وزارت صـنعت، معدن و تجارت مکلف شد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان بالای 70 درصد که در سنوات گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان مشمول واردات خودرو بخوانند

جانبازان مشمول واردات خودرو بخوانند