مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:002023-12-25سياسي

روابط عمومی ها نقش خود را در مشارکت حداکثری در انتخابات ایفا کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان گفت: روابط عمومی ها با تبیین دستاوردهای دولت در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان گفت: روابط عمومی ها با تبیین دستاوردهای دولت در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند.

محمدسبحان حسنی امروز دوشنبه 4 دی در کارگاه آموزشی سوادرسانه ای که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها و شرکت ها برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی ها با تبیین دستاوردهای دولت و تقویت ارتباط با مردم و پاسخ گویی به موقع به مطالبات آن ها در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات موثر باشند.

وی گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شرکت ها بحث انتخابات را برجسته کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که روابط عمومی با انعکاس دستاوردهای دولت زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشند، گفت: عملکرد برخی روابط عمومی ها بسیار خوب، اما عملکرد برخی از آن ها رضایت بخش نیست که برگزاری کارگاه های آموزشی حوزه ی رسانه برای روابط عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها نقش خود را در مشارکت حداکثری در انتخابات ایفا کنند

روابط عمومی ها نقش خود را در مشارکت حداکثری در انتخابات ایفا کنند