مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:252024-01-14بين الملل

رسانه قطری: حملات آمریکا به یمن تنها به زیان منافع اقتصادی غرب منجر می شود


وبگاه برجسته قطری با اعلام اینکه صنعاء در مدت اخیر مانع رسیدن 17 کشتی حامل کالا به بنادر سرزمین های اشغالی شده است، گفت که حملات آمریکا به یمن تنها به زیان منافع اقتصادی غرب منجر می شود.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، تشدید تنش در دریای سرخ از این به بعد علاوه بر اقتصاد اسراییل برای بازارهای بین المللی نیز پیامدهای جدی خواهد داشت این را عصام مقبل یک اقتصاددان عرب در گفت وگو با العربی الجدید بیان داشت.

این وبگاه خبری آورده است: نگرانی بخش های تجاری در دنیا از گسترش دامنه ناآرامی ها در دریای سرخ و باب المندب، پس از حمله آمریکا و انگلیس به صنعا و چندین استان یمن با هدف تضعیف توانایی نیروهای مسلح این کشور افزایش یافته است، در حالی که یمنی ها تاکید می کنند حملات علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی تا توقف تجاوز نظامی این رژیم علیه نوار غزه ادامه دارد.

  العربی الجدید به نقل از اقتصاددانان تأیید کرد که توسعه و گسترش درگیری ها در منطقه، عواقب عمیق تری بر بازارها و تجارت بین المللی خواهد داشت.

عصام مقبل، پژوهشگر اقتصادی، به العربی الجدید تأکید کرد که تشدید درگیری ها در مقطع پیش رو پیامدهای جدی در تمام سطوح خواهد داشت، به بازارهای بین المللی و کشتیرانی تجاری تا حد زیادی آسیب می رساند و باعث جهش در نرخ کرایه و بیمه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه قطری: حملات آمریکا به یمن تنها به زیان منافع اقتصادی غرب منجر می شود

رسانه قطری: حملات آمریکا به یمن تنها به زیان منافع اقتصادی غرب منجر می شود