مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:402023-12-22سياسي

گسترش اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان


اکثر جوان های آمریکا و اروپا بعد از ماجرای غزه به یک بیداری دست پیداکرده اند که ره آورد این دگرگونی، گسست بین آنان و دولت ها است و این زنگ خطری است که اگر آتش بس دائمی به تعویق بیفتد شکاف این گُسست بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی، امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده و اعتراضات مردم اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است و حتی شاهد برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی و بستن بزرگراه ها در اروپا بودیم.

وی افزود: جنگ غزه علاوه بر جنگ میدانی، جنگ خبری هم هست و حتی رسانه های غربی هم نمی توانند دروغ بگویند و مجبورند حق را به غزه بدهند و کم کم باعث بیداری مردم شده است و تظاهرات این روزهای آمریکا به صورت میلیونی برگزار می شود.

عقیلی تصریح کرد: جوانان اروپا از بی بندوباری و شهوت رانی خسته شدند و آمار خودکشی بالا رفته و متوجه شدند که مسیحیت و یهودیت پاسخگو نیست و تنها قرآن است که به آنها آرامش می دهد و جذب قرآن می شوند و حکام آنها در واکنش توجه جوانان می آیند قرآن را می سوزانند.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: امروز جمعیت مسلمانان از دو میلیارد نفر فراتر رفته و تا سال 2050 به دو میلیارد و 500 میلیون نفر خواهد رسید و حاکمان استکبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان

گسترش اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان