مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:202024-01-09اقتصادي

تمدید مهلت جایزه خوش حسابی مشمولان عوارض تبلیغات محیطی


امروز در جلسه شورای شهر تهران، مصوبه عوارض بر تبلیغات محیطی که در سال گذشته به وزارت کشور اعلام شده بود، اصلاح شد و تا پایان امسال تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا: در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این شورا درباره تمدید تبلیغات محیطی پایتخت اظهار داشت: این طرح تابلوهایی که بیش از سه متر طول داشته باشد را مشمول می شود و در صورت افزایش ارتفاع محل نصب هر طبقه پنج درصد به عوارض اضافه می شود.

وی افزود: طبق پیشنهاد سازمان زیباسازی به علت تغییر ضرایب، تبصره 10 ماده2 اصلاح شد و از 20 متر مربع ارتفاع به بالا،   10 درصد به مبلغ کل اضافه می شود و براساس تبصره دوم ماده پنجم به کلیه مشمولین پرداخت عوارض تبلیغات محیطی، در صورت پرداخت نقدی و یکجای عوارض تا پایان سال 1402 ده درصد جایزه خوش حسابی تعلق می گیرد.

 در ادامه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در رابطه با افزایش پنج درصدی قیمت عوارض گفت: افزایش قیمت با توجه به بالا رفتن طبقه ها منطقی نیست زیرا ممکنه به طور کل تبلیغ خیلی دیده نشود و مورد توجه قرار نگیرد.

  وی افزود: افرادی که در سامانه پرداخت عوارض زود ثبت نام می کنند، باید بدانند که تخفیفات تا آخر سال تغییر نمی کند و ثبت نام را به تعویق نیندازند و همان تخفیفاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت جایزه خوش حسابی مشمولان عوارض تبلیغات محیطی

تمدید مهلت جایزه خوش حسابی مشمولان عوارض تبلیغات محیطی