مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:002023-12-24اقتصادي

افزایش طرح های جدید تحقیقات کشاورزی با تاسیس 12 قطب پرتودهی


مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها گفت: امروزه استفاده از پرتوها و فناوری هسته ای یکی از مهم ترین روش ها در افزایش انبارمانی محصولات کشاورزی است و در نظر گرفتن 12 نقطه به عنوان قطب های پرتودهی در کشور، - مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها گفت: امروزه استفاده از پرتوها و فناوری هسته ای یکی از مهم ترین روش ها در افزایش انبارمانی محصولات کشاورزی است و در نظر گرفتن 12 نقطه به عنوان قطب های پرتودهی در کشور، فصل جدیدی را در کارهای تحقیقاتی این حوزه باز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدپژمان شیرمردی در حاشیه بازدید محمد اسلامی، معاون رییس جمهور از زیرمجموعه های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) در استان البرز اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم و راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران در دو سال اخیر ارتقای سهم سازمان در حوزه امنیت غذایی کشور بوده است.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران ادامه داد: در این راستا یکی از الزامات، تقویت تعاملات با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها به شمار می آید و امروز در همین زمینه بازدیدی به همراه رییس سازمان از موسسه ترویج کشاورزی داشتیم.

شیرمردی افزود: با مشاهده زیرساخت های موجود در این موسسه و امکان استفاده از آن ها، به دنبال این هستیم تا با بهره گیری از کاربرد پرتوها اعم از یون ساز و غیریون ساز در بخش کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش طرح های جدید تحقیقات کشاورزی با تاسیس 12 قطب پرتودهی

افزایش طرح های جدید تحقیقات کشاورزی با تاسیس 12 قطب پرتودهی