مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:152024-01-09سياسي

اجرای دستور رییس جمهور برای پرداخت عادلانه حقوق کارمندان


رییس سازمان برنامه و بودجه از آغاز برخی اقدامات برای عدالت بیشتر در نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت خبر داد و گفت: برخی از این برنامه ها در سال جاری و برخی در سال آینده اجرایی می شوند.

داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در گفت وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت دستور اخیر رییس جمهور در زمینه اجرای عدالت در پرداخت حقوق کارکنان با روش های مختلف استخدامی تصریح کرد: سیاست گذاری در خصوص نیروی انسانی را دولت با پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور تصویب می کند.

وی ادامه داد: رییس جمهور دستور داد تا ما عدالت در نظام پرداخت ها را تقویت کنیم و افزایش دهیم؛ در جلسه هفته گذشته هیأت دولت نیز گزارشی را رییس سازمان اداری و استخدامی در دولت در خصوص اقداماتی که انجام شده و برنامه هایی که در دست اقدام دارند تا عدالت بهبود نظام پرداخت تصویت شود.

معاون رییس جمهور درباره اینکه چه زمانی این برنامه ها اجرایی می شوند گفت: در حال حاضر برخی اقدامات لازم برای ارتقای عدالت در نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت، از قبل آغاز و اجرایی شده است برخی برنامه ها هم در دست اجرا هستند که در دستور کار سال جاری و سال آینده قرار دارد.

منظور درباره اینکه آیا دستور رییس جمهور در خصوص افزایش عدالت در نظام پرداخت حقوق کارکنان، به این معناست که پرداختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دستور رییس جمهور برای پرداخت عادلانه حقوق کارمندان

اجرای دستور رییس جمهور برای پرداخت عادلانه حقوق کارمندان