مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:352023-12-26بين الملل

اصرار ترامپ بر حذف دستاوردهای اوباما


رییس جمهور سابق آمریکا بار دیگر وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، قانون موسوم به اوباماکر را با طرح پیشنهادی خودش در حوزه مراقبت بهداشتی جایگزین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا بار دیگر وعده داد که در صورت بازگشت دوباره به کاخ سفید، قانون مراقبت مقرون به صرفه از بیمار موسوم به اوباماکر را با طرح بسیار بهتری جایگزین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل ترامپ عنوان کرد که تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه های مربوط به مراقبت های بهداشتی در آمریکا که اکنون تحت لایحه اوباماکر مورد استفاده میلیون ها نفر از مردم آمریکاست، به کار می گیرد.

ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری پیشرو در آمریکا برای سال آینده است و در پستی که در شبکه اجتماعی خودش منتشر کرده، در رابطه با لایحه اوباماکر نوشته است: اوباماکر طرح بسیار گرانی است و از این رو طرح مراقبت بهداشتی خوبی نیست .

ترامپ در پست منتشر شده اش خطاب به هوادارانش عنوان کرده است: من طرح جایگزین بسیار بهتر و ارزان تری را سراغ دارد که مردم بابت اجرا شدنش خوشحال خواهند شد نه ناراحت و غمگین.

در حالی که زمانی حمله به لایحه مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا یک پیام سیاسی محبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار ترامپ بر حذف دستاوردهای اوباما

اصرار ترامپ بر حذف دستاوردهای اوباما