مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 00:502024-01-17سياسي

توانمندسازی 75 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در کشور


از ابتدای سال جاری بالغ بر 75 هزار خانوار تحت پوشش به چرخه توانمندسازی رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد کشور چهارشنبه شب در همایش نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در استان بوشهر، اظهار داشت: هر چند وظیفه دولت و دستگاه های مسوول است که در زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و آموزش و … به نیازمندان خدمت کنند اما شما مؤسسات خیریه بدون هیچ تعهد قانونی پای کار نظام و مردم هستید و بر خود لازم می دانیم که خدمات شایان شما را ارج نهیم.

وی به بحث توانمندسازی مددجویان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: آنچه که امروز مهم است و باید توجه ویژه ای به آن شود توانمندسازی و خوداتکایی افرادی است که تحت حمایت کمیته امداد است و این یکی از سیاست های اصلی این نهاد است.

صباغیان یادآور شد: مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و در کنار کمک های حمایتی خود یک پیوست توانمندسازی به کار گیرند تا هم تکریم و منزلت فرد نیازمند حفظ شود و هم توانمندسازی افراد باعث قوام و بالندگی جامعه شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر پنج میلیون نفر در کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند، بیان کرد: سیاست کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای این افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی 75 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در کشور

توانمندسازی 75 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در کشور