مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:102024-01-14سياسي

ابعاد شاهکار اطلاعاتی فراجا در سیستان و بلوچستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی جهان تیغی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: دستگیری چهار عامل حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک، - دستگیری چهار عامل حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک، اتفاق اطلاعاتی مهمی محسوب شده و ابعاد آن از چند جنبه قابل بررسی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی جهان تیغی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: دستگیری چهار عامل حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک، اتفاق اطلاعاتی مهمی محسوب شده و ابعاد آن از چند جنبه قابل بررسی است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:دستگیری چهار عامل حمله تروریستی به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک، اتفاق اطلاعاتی مهمی محسوب می شود.

یک: چند ماهی بود که این فرضیه در جامعه تحلیلی بیشتر از گذشته تقویت شده بود که جیش الظلم و گروه های تروریستی پس از هر عملیات چریکی با فرار به آن سوی مرز ها تلاش کرده که در روند شناسایی اطلاعاتی و عملیات دستگیری عوامل این گروه، دستگاه های انتظامی و امنیتی را با فشردگی زمان مواجه کند و همچنین با خارج شدن از محدوده ای که امکان عملیات کردن فراجا و نیرو های امنیتی وجود دارد، در اماکن امن و خارج از ایران مجددا مستقر شوند و دسترسی به خودشان را غیر ممکن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد شاهکار اطلاعاتی فراجا در سیستان و بلوچستان

ابعاد شاهکار اطلاعاتی فراجا در سیستان و بلوچستان