مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:102024-01-10اجتماعي

گشت هم پوشان هم حریف آبیاری زمین های کشاورزی با فاضلاب نشد!


گرچه گشت هم پوشان برای پیشگیری و مقابله با پدیده آبیاری زمین ها و مزارع کشاورزی شهرستان شیراز با فاضلاب و پساب ایجاد شد اما اینگونه که پیداست این گروه هم پوشان هم نتوانست تیغ تیز خطر آلودگی محصولات کشاورزی را از بیخ گلوی شهروندان بردارد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سبزی هایش تازه و خوش عطر و رنگ بود، نگاهی کردم و پرسیدم انشاالله که از سبزی های آبیاری شده با فاضلاب نیست! توجهش جلب شد و شانه هایش را بالا انداخت و گفت: الله اعلم! خانم اگر هم باشد مگر من و شما می فهمیم؟ حق با او بود مگر سبزی و صیفی آبیاری شده با پساب یا فاضلاب در ظاهر با سبزی تمیز فرقی دارد؟ تفاوتش زمانی معلوم می شود که راهی بیمارستان شدی و آن زمان، نوشدارو هم اگر بیاید بعد از مرگ سهراب افاغه نمی کند.

ماجرای آلوده شدن زمین ها و مزارع کشاورزی شهرستان شیراز با فاضلاب حدودا سه سال پیش بود که علنی شد، وقتی یک کارشناس بهداشت محیط دغدغه مند شد و طی بازدید حضوری از آبیاری زمین ها با فاضلاب و آب های آلوده و خطراتی که جان مردم را تهدید می کند پرده برداشت.

کارشناسی که چند ماهی است به دلیل شفاف سازی بعضی خطرات زیست محیطی از سِمَتش برکنار شده و بخاطر حفظ زندگی اش دیگر قادر به مصاحبه و گفتگو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت هم پوشان هم حریف آبیاری زمین های کشاورزی با فاضلاب نشد!

گشت هم پوشان هم حریف آبیاری زمین های کشاورزی با فاضلاب نشد!