مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:552024-01-02فرهنگي

پخش مجموعه مستندی از مفاخر فرهنگی ایران


«آیینه عمر» مجموعه مستندی با موضوع مفاخر فرهنگی ایران از چهاردهم دی ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود و اولین قسمت از این برنامه به گفت وگو با باقر ساروخانی اختصاص دارد.

- آیینه عمر مجموعه مستندی با موضوع مفاخر فرهنگی ایران از چهاردهم دی ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود و اولین قسمت از این برنامه به گفت وگو با باقر ساروخانی اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، آیینه عمر مجموعه مستند 26 قسمتی در پاسداشت مفاخر فرهنگی ایران است که به تهیه کنندگی صدرا صدوقی و کارگردانی حسن علیزاده فرد به همت گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما از چهاردهم دی ماه هر پنجشنبه ساعت 19 روی آنتن این شبکه تلویزیونی خواهد رفت.

در فصل اول این مجموعه تلویزیونی، زندگی و سلوک علمی و فرهنگی باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی ارتباطات ایران، مهدی گلشنی استاد فیزیک و فلسفه، علی شیرازی استاد هنر خوشنویسی، سید محمود طباطبایی فر چهره ماندگار پزشکی، علی اکبر رشاد فقیه و استاد حکمت اسلامی، غلامرضا فیاضی استاد فلسفه و حکمت اسلامی، احمد خاتمی استاد زبان و ادب فارسی، محمد علی آذرشب استاد زبان و ادبیات عرب دانشگاه تهران، حسن انوری چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی و نصرت الله تابش نظریه پرداز سینمای اسلامی به تصویر کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مجموعه مستندی از مفاخر فرهنگی ایران

پخش مجموعه مستندی از مفاخر فرهنگی ایران