مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:552024-01-13ورزشي

کامران قاسمپور در حسرت المپیک می ماند؟


با توجه به دومین شکست کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر پا به سن گذاشته و در مقابل، پیروزی آذرپیرا مقابل این کشتی گیر عنوان دار آمریکایی، به نظر می رسد این کشتی گیر تهرانی تبدیل به گزینه اصلی برای حضور در المپیک پاریس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب کرواسی با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی ایران پس از تیم آمریکا به پایان رسید.

مهمترین هدف کادر فنی تیم ملی از اعزام 11 آزادکار ایران به این رقابت ها، علاوه بر محک کشتی گیران، تصمیم گیری درباره انتخاب نفرات تیم ملی در اوزان 65، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم برای حضور در المپیک بود.

از میان اوزان فوق، رحمان عموزاد بدون هیچ حرف و حدیثی با توجه به پیروزی قاطع 12 بر 4 مقابل عباس ابراهیم زاده، به عنوان ملی پوش وزن 65 کیلوگرم ایران در المپیک پاریس انتخاب شد.

در وزن 86 کیلوگرم، هادی وفایی پور که با شایستگی عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرده بود، به عنوان تنها نماینده ایران عازم این رقابت ها شد اما نتوانست در این مسابقات به میدان برود تا کار برای انتخاب نماینده این وزن از میان او حسن یزدانی به شیوه ای دیگر طراحی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامران قاسمپور در حسرت المپیک می ماند؟

کامران قاسمپور در حسرت المپیک می ماند؟