مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:152024-01-03اجتماعي

تداوم آلودگی هوا در کلان شهرها تا فردا


سازمان هواشناسی کشور از تداوم جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور و آلودگی هوا در کلان شهرها طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: آسمان پایتخت امروز ابری و غبارآلود خواهد بود که از بعدازظهر ورزش باد ملایم پیش بینی شده است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بررسی نقشه های همدیدی و آینده نگری، امروز (چهارشنبه) برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و نسبتاً پایدار پیش بینی شده که این شرایط فردا (پنجشنبه) هم تداوم دارد.

امروز (چهارشنبه) بارش پراکنده در جنوب خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

امروز و فردا با توجه به پایداری هوا، در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش دید و کیفیت هوا رخ خواهد داد.

فردا (پنجشنبه) در شرق و جنوب شرق کشور در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

ورود سامانه بارشی به کشور از فرداشب بنا بر این گزارش، از اواخر وقت روز پنجشنبه (فردا) به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد که روز جمعه و شنبه آینده در برخی مناطق کشور بارندگی ها رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوا در کلان شهرها تا فردا

تداوم آلودگی هوا در کلان شهرها تا فردا