مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 00:552024-01-14بين الملل

امیرعبداللهیان: ایران به نیروهای مقاومت منطقه دستور نمی دهد


نیروهای مقاومت در منطقه از جمله یمن مستقلا و در چارچوب مصالح خود اقدام می کنند و جمهوری اسلامی ایران به آنها دستور نمی دهد.

- امیرعبداللهیان: نیروهای مقاومت در منطقه از جمله یمن مستقلا و در چارچوب مصالح خود اقدام می کنند و جمهوری اسلامی ایران به آنها دستور نمی دهد.

 وزیر امور خارجه با بیان اینکه رژیم اسراییل در حمله به غزه به هیچ کدام از اهداف اعلام شده خود دست نیافته، افزود: نیروهای مقاومت در منطقه از جمله یمن بطور مستقل و در چارچوب مصالح خود اقدام می کنند و جمهوری اسلامی ایران به آنها دستور نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان در جمع نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور که برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی گردهم آمده بودند، پس از ادای احترام به روح بلند امام راحل رحمه الله علیه و شهدای مقاومت خاصه شهید سلیمانی و نیز شهدای اخیر مقاومت در منطقه و تجلیل از ابتکار شایسته حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در تمرکز بر مقاومت در این اجلاس، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت عرصه سیاست خارجی و عرصه بین الملل ارائه کرد.

وی با تمرکز بر نقش آفرینی محور مقاومت در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت بازشناسی محیط فعالیت جبهه مقاومت اشاره کرد و با تبیین وضعیت کنشگران متنوع بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایران به نیروهای مقاومت منطقه دستور نمی دهد

امیرعبداللهیان: ایران به نیروهای مقاومت منطقه دستور نمی دهد