مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:052024-01-11اقتصادي

اجرای طرح های مسکن در شهر جدید گلمان شتاب می گیرد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های مسکن شهر جدید گلمان و تحویل به موقع طرح ها به بهره بردار در اولویت بوده و شتاب بخشی به اجرای طرح ها با بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: اجرای طرح های مسکن شهر جدید گلمان و تحویل به موقع طرح ها به بهره بردار در اولویت بوده و شتاب بخشی به اجرای طرح ها با بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: استفاده از پیمانکاران با توان و بهره مندی از ظرفیت آنها در اجرای طرح ها مساله ای لازم و ضروری و مورد توجه است.

حمزه لو تصریح کرد: در حال حاضر احداث 628 واحد مسکونی در سایت 29 هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود 10 درصد پیشرفت عمرانی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این طرح به صورت ویلایی و گروهی 2 طبقه ( 2 خانواری ) ساخته خواهد شد، افزود: ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می شود.

حمزه لو با اشاره به طرح 804 واحدی مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن نیز اظهار داشت: این واحدها در قالب 3 پروژه و در حدود 8 هکتار زمین به صورت آپارتمانی اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های مسکن در شهر جدید گلمان شتاب می گیرد

اجرای طرح های مسکن در شهر جدید گلمان شتاب می گیرد