مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:052024-01-10سياسي

رییس حوزه هنری کشور: هنرمندان حمایت نمایشی نمی خواهند


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران، گفت: جامعه فرهنگی و هنری بیش از آنکه به دعواهای زرگری، حمایت و اقدامات نمایشی نیاز داشته باشند، توقع دارند که به عمل برای توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری کشور اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدمهدی دادمان ساعاتی پیش در آیین افتتاح پردیس سینمایی یزد که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، توسعه هوشمند و جهت دار را یکی از الزمات امروز توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در کشور دانست و اظهار کرد: پردیس های سینمایی چند منظوره از جمله مصادیق ظرفیت سازی موثر در حوزه فرهنگی و هنری کشور است.

وی با بیان این که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده و کارهای در دستور کار تا پایان امسال با بهره برداری از طرح های در حال تمام تعداد پردیس های سینمایی چند منظوره را دو برابر و به 200 مورد در سطح کشور برسانیم.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران، گفت: مدیران و دست اندرکاران باید بحث تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری را جدی گرفته و در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

دادمان تصریح کرد: جامعه فرهنگی و هنری بیش از آنکه به دعواهای زرگری و اقدامات فقط نمایشی نیاز داشته باشند، اقدامات اجرایی و موثر می خواهند از دست اندرکاران اجرایی توقع دارند که به عمل برای توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری کشور اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوزه هنری کشور: هنرمندان حمایت نمایشی نمی خواهند

رییس حوزه هنری کشور: هنرمندان حمایت نمایشی نمی خواهند