مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:002024-01-15اقتصادي

لزوم تدبیر برای رفع «فرونشست اصفهان» / 22 طرح به وزیر کشور ارائه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی بیت الهی رییس زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره اقدامات صورت گرفته برای رفع نشست زمین در شهر های پر مخاطره، - لزوم تدبیر برای رفع فرونشست اصفهان / 22 طرح به وزیر کشور ارائه شده است رییس زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: به منظور رفع فرونشست زمین در اصفهان و شهر های اطراف آن 22 طرح به وزارت کشور ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی بیت الهی رییس زلزله شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره اقدامات صورت گرفته برای رفع نشست زمین در شهر های پر مخاطره، گفت: متاسفانه پدیده فرونشست زمین در سرزمین ایران در گستره هایی رخ می دهد که تمرکز جمعیتی بالا است.

نمونه این گستره ها را می توان در حاشیه های جنوب تهران، کلان شهر های تهران، مشهد، اصفهان و بسیاری از شهر دیگر مشاهده کرد.

وی ادامه داد: این امر به دلیل تامین مواد غذایی، آب و موارد دیگر مورد نیاز که اجتناب ناپذیر بوده و روی همدیگر جمع شده که فشار به آب خوان ها موجب افت آب های زیر زمینی و نشست زمین شده است.

طی تجربه 50ساله سکونتگاه هایی به نام شهر های جدید داریم و در حال توسعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدبیر برای رفع «فرونشست اصفهان» / 22 طرح به وزیر کشور ارائه شده است

لزوم تدبیر برای رفع «فرونشست اصفهان» / 22 طرح به وزیر کشور ارائه شده است