مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 02:002023-12-27سياسي

مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای استان که سال آینده برگزار می شود نخواهیم داشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای استان که سال آینده برگزار می شود نخواهیم داشت.

سید علی احمدزاده در سومین نشست ستاد کنگره ملی شهدای استان با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) به در پیش بودن هفته مقاومت اشاره کرد و افزود: سپاه برنامه های خوبی برای این هفته تهیه و تدارک دیده اما لازم است همه دستگاه های دولتی برنامه های فاخر و خوبی در سالروز شهادت شهید سلیمانی اجرا کنند.

وی اظهار کرد: شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدا گزارش خوب و امیدوار کننده ای از روند پیشرفت کار تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا ارائه داد.

وی تصریح کرد: تا زمان برگزاری کنگره باید خدمت مقام معظم رهبری برسیم و گزارشی در این زمینه ارائه دهیم بنابراین تا آن موقع باید بخش زیادی از کارها انجام گرفته باشد.

احمدزاده عنوان کرد: در توزیع اعتبارات اولویت با کنگره ملی شهدای استان خواهد بود ضمن اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز کنگره از محل مسئولیت های اجتماعی مراکز تولیدی توسط حوزه اقتصادی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت

مشکلی بابت اعتبارات کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت