مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:202024-01-06اقتصادي

تخریب 20 قطعه ساخت وساز غیرمجاز و آزادسازی 3 هکتار در منطقه ییلاقی بنه کوه


فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای حکم تخریب 20 قطعه ساخت و ساز غیرمجاز و آزاد سازی 3 هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه بنه کوه و باغ همایون گرمسار خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای حکم تخریب 20 قطعه ساخت و ساز غیرمجاز و آزاد سازی 3 هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه بنه کوه و باغ همایون گرمسار خبر داد.

سرهنگ داود آقا زاده شامگاه گذشته از برخورد با هر نوع تخلف قانونی در حوزه اراضی ملی در سطح شهرستان خبر داد واظهار کرد: در راستای مبارزه با ساخت و ساز های غیر مجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بناهای غیرمجاز با دستور مقام قضایی در منطقه بنه کوه و باغ همایون گرمسار تخریب و آزاد سازی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات که مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور ارضی در کنار عوامل انتظامی حضور داشته با حکم مراجع قضایی 20قطعه ساخت و ساز غیر مجاز و 3هکتار از اراضی کشاورزی که تغییر کاربری داده شده بود آزاد سازی و تخریب گردید.

سرهنگ آقازاده با بیان اینکه هرگونه تصرف و ساخت و ساز های غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد بود، به شهروندان توصیه کرد قبل از هرگونه اقدام عمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 20 قطعه ساخت وساز غیرمجاز و آزادسازی 3 هکتار در منطقه ییلاقی بنه کوه

تخریب 20 قطعه ساخت وساز غیرمجاز و آزادسازی 3 هکتار در منطقه ییلاقی بنه کوه